Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ: ΤΑ ΟΡΓΑΝΑΚΙΑ

Τα οργανάκια



Με τα οργανάκια μου            (έχουμε τις παλάμες ανοιχτές και τις 
                                                             ανοιγοκλείνουμε ρυθμικά 4 φορές )

Χτυπάω τα χεράκια μου        (Χτυπάμε 4 φορές παλαμάκια)

Με τα οργανάκια μου           (έχουμε τις παλάμες ανοιχτές και τις 
                                                            ανοιγοκλείνουμε ρυθμικά 4 φορές )

Χτυπώ τα ποδαράκια μου     (Χτυπάμε 4 φορές τα πόδια)

Με τα οργανάκια μου           (έχουμε τις παλάμες ανοιχτές και τις 
                                                           ανοιγοκλείνουμε ρυθμικά 4 φορές )

Τραβάω τα αυτάκια μου       (Τραβάμε 4 φορές τα αυτάκια μας)
  
Με τα οργανάκια μου           (έχουμε τις παλάμες ανοιχτές και τις 
                                                           ανοιγοκλείνουμε ρυθμικά 4 φορές )

Κλείνω τα ματάκια μου       (Κλείνουμε τα μάτια μας 1 φορά)

Με τα οργανάκια μου          (έχουμε τις παλάμες ανοιχτές και τις 
                                                          ανοιγοκλείνουμε ρυθμικά 4 φορές )

Κλείνω το στοματάκι μου   (με τα χέρια μας κλείνουμε το στόμα μας… Μμμμμμ

Όμως έχω οργανάκια            (βάζουμε τα χέρια μας στη μέση)

Και στα ποδαράκια             (χτυπάμε αργά 4 φορές τα πόδια στο πάτωμα)

Όμως έχω οργανάκια           (βάζουμε τα χέρια μας στη μέση)
Και στα ποδαράκια            (χτυπάμε αργά 4 φορές τα πόδια στο πάτωμα)

Τα χεράκια μου                       (Χτυπάμε 4 φορές παλαμάκια)

Ποδαράκια μου                       (χτυπάμε 4 φορές τα πόδια)

Τα χεράκια μου                 (Χτυπάμε 4 φορές παλαμάκια)

Ποδαράκια μου                 (χτυπάμε 4 φορές τα πόδια)

Χέρια                                 (χτυπάμε 2 φορές τα χέρια μας)

Πόδια                                (χτυπάμε 2 φορές τα πόδια μας)

Χέρια                                 (χτυπάμε 2 φορές τα χέρια μας)
Πόδια                                (χτυπάμε 2 φορές τα πόδια μας)

Χέρια                                 (χτυπάμε 2 φορές τα χέρια μας)

Πόδια                                (χτυπάμε 2 φορές τα πόδια μας)

Χέρια                                 (χτυπάμε 2 φορές τα χέρια μας)

Πόδια                                (χτυπάμε 2 φορές τα πόδια μας)

Όμως πια τα οργανάκια (Τείνουμε τις παλάμες μας μπροστά)

Είναι κουρασμένα         (τα φυσάμε για να τα ανακουφίσουμε)

Γι’ αυτό κι εγώ παιδιά   (κλείνουμε τις παλάμες)

Τα κλείνω τα καημένα   (και τις ακουμπάμε στο μάγουλό μας, 
                                                    σαν σε μαξιλάρι. Ξαπλώνουμε κάτω και
                                                    κάνουμε πως κοιμόμαστε)








Το μουσικοκινητικό αυτό τραγούδι κυκλοφόρησε στο περιοδικό Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού, τεύχος 22, Ιούλιος- Αύγουστος 2003





Δεν υπάρχουν σχόλια: