Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ ΞΑΝΘΗΣ

Στο 1ο Νηπιαγωγείο Κενταύρου Ξάνθης με τις συναδέλφους Φαίη Ναούμ και Ρούδη Αλίκη ετοιμάσαμε τις εξής κατασκευές:

  • Γλυκίσματα για τη μέρα της γιορτής. Φτιάξαμε μια τούρτα σε σχήμα καρδιάς











  • Φυτέψαμε λουλούδια σε μικρά γλαστράκια, τα οποία και ζωγραφίσαμε,







  • Είπαμε χρόνια πολλά με μια κάρτα στη μαμά μας,
  • Στολίσαμε την πόρτα της τάξης μας με πολλές- πολλές καρδιές, πάνω στις οποίες τα παιδιά έγραψαν γιατί αγαπούν τη μαμά τους:


ΜΑΜΑ Σ' ΑΓΑΠΑΩ ΓΙΑΤΙ:
  • μου φτιάχνεις το γάλα
  • νοιάζεσαι αν έφαγα το φαγητό μου
  • με φροντίζεις και με κάνεις μπάνιο
  • μου φέρνεις φρούτα
  • με ψωνίζεις ρούχα και παπούτσια
  • πλένεις τα ρούχα μου
  • μου φέρνεις παιχνίδια
  • μου φτιάχνεις φαγητό
  • μου αγοράζεις παγωτά και γαριδάκια

Τη μέρα της γιορτής καλέσαμε τις μαμάδες μας να τις κεράσουμε και να τις προσφέρουμε όλα όσα φτιάξαμε γι' αυτές!!!






1 σχόλιο:

φωτεινη είπε...

μπραβο συναδελφισσα για τη δουλεια που κανεις μετοση αγαπη