Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΑΣΑΠΗ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΘΡΑΚΙΩΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ






Όταν πήγα κυρά μου στο χασάπη,
όταν πήγα κυρά μου στο χασάπη,
όταν πήγα στο χασάπη ν’ αγοράσω κρεατάκι.

Kαι μου δίνει κυρά μου μια κοκκάλα,
και μου δίνει κυρά μου μια κοκκάλα,
και μου δίνει μια κοκκάλα, μια γαϊδουρινή κεφάλα.

Πέντε μέρες κυρά μου τήνε βράζω,
πέντε μέρες κυρά μου τήνε βράζω,
πέντε μέρες τήνε βράζω στις εφτά την κατεβάζω.

Και μου ήρθε κυρά μου ένας φίλος,
και μου ήρθε κυρά μου ένας φίλος,
και μου ήρθε ένας φίλος της γειτόνισας ο σκύλος.

Και αρπάζει κυρά μου την κοκκάλα,
και αρπάζει κυρά μου την κοκκάλα,
και αρπάζει την κοκκάλα από μέσ’ απ’ την τσουκάλα.

Και αρπάζω κυρά μου ένα ξύλο,
και αρπάζω κυρά μου ένα ξύλο,
και αρπάζω ένα ξύλο και τον φέρνω γύρω γύρω,
και αρπάζω ένα ξύλο και τον φέρνω γύρω γύρω,

Μπορείτε να ακούσετε το τραγούδι και εδώ

Το τραγούδι κατέγραψε η Δόμνα Σαμίου στην Αθήνα από τον Θόδωρο Κεκέ και την Περιστέρα Κεκέ, με καταγωγή από το χωριό Κυανή Διδυμοτείχου Έβρου, το 1990.  
Το τραγούδι αυτό κυκλοφόρησε στο cd της της Δόμνας Σαμίου Ο κυρ Βοριάς...και άλλα τραγούδια για παιδιά, Έτος έκδοσης 2007, Τραγούδι: Δήμητρα Στενού, Χορωδία: Ομάδα παιδιών του 9ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σμύρνης.



3 σχόλια:

Lampros Lampinos είπε...

απίθανο.. το παίρνω.. για την Α' τάξη!!!

Μπράβο.. ωραίο δώρο μου έκανες!!!

Lampros Lampinos είπε...

το πήρα αλλά και παραπέμπω και στην δική σας ερμηνεία!!!

θα το βρεις στην σελίδα της Α΄τάξης:
http://dhmotikomousikh.blogspot.com/p/blog-page_31.html

Ευχαριστώ πολύ

Unknown είπε...

Καλές ακροάσεις λοιπόν και καλές ερμηνείες!!!